Pôsobenie sauny na organizmus je mnohostranné.

Sauna Vás psychicky uvoľni, vyplaví hormóny šťastia, zvýši obranyschopnosť, zabraní dýchacím ochoreniam a zaberá

 aj na migrénu.

Zásady saunovania

  1. Pred saunovaním sa osprchujte a utrite do sucha.
  2. Najlepšia doba na saunovanie je ráno. Takáto ranná procedúra Vám dodá potrebnú energiu na celý deň. Ak mate na
  3. opak problém so spaním, môžete použiť infrasaunu večer. Pokojný a uvoľnený stav získaný saunovaním Vám pomôže ľahšie a lepšie zaspať.
  4. Pri saunovaní v infrasaunu je najlepšia poloha v sede.
  5. Nie je dôležité aká teplota je v saune, výrazné potenie nastáva až  cca. po 15 minútach. Z tohto dôvodu nie je nutné čakať, až sa sauna naplno zohreje. Najlepším riešením je vstúpiť do nej  počas jej zapnutia a zahriať sa spolu s ňou.
  6. Po dokončení saunovania sa osprchujte vlažnou vodou. Neodporúča sa používať mydlo, sprchové gély ani iné prípravky.
  7. Dôležité je po saunovaní doplniť tekutiny. Ideálnym nápojom je čistá voda.